21 martie 2013

Supă de linte rapida

În sfârșit, după multe luni de lene mare, am reușit să îmi scot aparatura, să îmi montez trepiedul, să îmi suflec mânecile și răbdarea, și să fac niste poze mai decente decât cele ”trase” cu telefonul (rușine să îmi fie!). 

Cum afară e urât iar primăvara nu binevoiește să se ivească, am decis să întocmesc o supă rapidă, numai bună de făcut seara din minimul necesar de ingrediente (fără a trișa însă cu noile descoperite cuburi pentru supă de legume bio, yum, yum). 

Iată rezultatul:


Ingrediente pentru 6 porții:

  • 1 ceapă medie spre mare
  • 2 morcovi
  • 1 cană de linte uscată
  • 1 1/2 lintri de apă
  • 1 legătură de pătrunjel
  • fulgi de chili
  • sare
  • ulei de floarea soarelui
Se toacă ceapa, se taie morcovii rondele, se aruncă într-o oală cu ulei încins. Se lasă puțin la călit, apoi se toarnă apa și lintea. Se adaugă sarea, se acoperă parțial cu un capac și se fierbe până ce lintea e moale (cam 20-30 de minute). 

Când e fiartă lintea, se ia un bleder și se mixează bine. Se mai pune sare, dacă e nevoie. Pătrunjelul tocat și fulgii de chili se adaugă la sfârșit.

Și gata, simplu și bun. Știu că se poate și mai bine, promit că voi reveni cu o rețetă îmbunătățită :o)

Niciun comentariu: