23 martie 2013

Pateu proaspăt de primăvară

Azi dimineață "toate astrele erau aliniate" parcă pentru a prepara acest pateu cu gust proaspăt de primăvara: nu am putut sa dorm și m-am trezit la 6, o pâine de secară proaspătă ma îmbia pe blatul de bucătărie, acum câteva zile am ajuns în piață (mare lucru!) și am luat niște ceapă verde, leurdă și pătrunjel,  și nu în ultimul rând, poate cel mai important factor, nu mai mâncasem nimic de ieri de la ora prânzului. Va puteți imagina ce foame de lup îmi era! 


Ingrediente:
  • 1 avocado moale
  • 1 fir de ceapă verde
  • 1 legătură de pătrunjel
  • 1 legătură de leurdă
  • sare
  • 1 lingură de ulei de măsline
  • zeama de la 1/2 lămâie mică
  • apă 
Se zdrobește avocado-ul cu furculița și se amestecă bine cu uleiul de măsline, zema de lămâie și sarea. 
Se adaugă celelalte ingrediente tocate mărunt. Se mai pune apă dacă pateul e prea gros.

Un comentariu:

Mihaella Gheorghiu spunea...

sigur e delicios!curand prepar si eu.